perjantai 23. heinäkuuta 2010

Aamuhetki

Tyttö itki aamusta hetken mahavaivaansa ja nukahti sitten kahdeksalta. Siellä ne miehen kanssa nyt nukkuvat ja minä vietän omaa aamuhetkeäni, eli tiskasin ja laitoin pyykkiä :)


Värikkäitä pyykkejä on mukava laittaa, mustat on kauheita. Ne näyttävät auringonvaloa vasten kuluneilta ja kauhtuneilta ja ne pölisevät ihan hirveästi! Ehkä tästä syystä olen alkanut ostella itsellenikin värikkäämpiä vaatteita. Mieskin on siirtynyt enemmän värilinjalle, ruskeaa ja vihreää käytetään meillä melkein enemmän kuin mustaa. Mutta kyllä meille molemmille silti sopii musta kaikkein parhaiten.


Lyytillä on uusi sitteri. Kun se hänen tädilleen ostettiin, sattui värinä olemaan vain kauheaa punamustaa. Minä en kestänyt katsella, vaan käänsin kankaan suosiolla kokonaan mustaksi. Aika tyylikäs oikeastaan :)

2 kommenttia:

  1. Oon niin samaa mieltä noista värikkäistä pyykeistä, vaik sit kuitenkin itelläni käytän eniten mustia :D Tosin nyt neidin syntymän jälkee oon alkanu käyttää kans värejä ja valkosta.. :)

    VastaaPoista
  2. Minä tykkään itse väreistä, joskin musta hoikistaa... Tyttösellä on kaikki vaatteet tosi värikkäitä, en oikein osaa hällekään mitään pastelleja pukea. Makuasia. =)

    VastaaPoista

Ihanaa kun kommentoit!